pelakon cari aku di syurga


Bakal menemui penonton di slot Samarinda TV3 bermula 6 Mei 2019 setiap Isnin hingga Khamis jam 10 malam. Malah para pelakon utamanya juga turut memberitahu perkara berkenaan meneusi platform media sosial masing-masing.


Pelakon Adam Lee Yang Handsome Adam Lee Handsome Lee

Setelah kejayaan drama Nur2 kali ini Radius One kembali di bulan Ramadhan dengan drama bersiri Cari Aku Di Syurga yang menampilkan gandingan Ariel Zafrel Janna Nick dan Mimi Lana.

. Pelakon Cari Aku Di Syurga Ariel Zafrel Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda Dalimawati Maria Farida Aishah Atan Muaz Fitri Hun Haqeem Drama Cari Aku Di Syurga Jumlah Episod. Drama ini telah ditayang perdana pada tahun 2019 yang lalu. Kisah Cinta 2013 Cinta Jannah 2013 Sekali Aku Jatuh Cinta 2016 Sein Dan Luna 2016 Suamiku Mat Piun 2018 Halalkan Hati Yang Ku Curi 2018 dan Mawar Murni 2018 Cari Aku Di Syurga.

Bakal menampilkan gandingan seperti Ariel Zafrel Janna Nick dan Mimi Lana. Sementara itu pelakon drama Cari Aku Di Syurga ini berkata perkongsiannya itu bukan bertujuan untuk menunjuk-nunjuk atau bersikap riyak. Ariel Zafrel Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda Dalimawati Maria Farida Aishah Atan Muaz Fitri Hun Haqeem.

Selepas Drama Voice Note seterusnya drama Cari Aku Di Syurga lakonan Aeril Zafrel bergandingan dengan Janna Nick dan Mimi Lana. Kini Janisa Jalil akan muncul dalam drama terbaru berjudul Drama Suamiku Mr Blind yang bakal bersiaran di slot Hypp TV. Aeril dan Wawa rancang bina sebuah masjid.

Saksikan Drama Cari Aku Di Syurga mulai 6 Mei ini di slot Samarinda pada setiap hari Isnin hingga Khamis 10 malam di TV3 Barisan Pelakon. Tonton Drama Cari Aku Di Syurga Episod 10NANTIKAN drama bersiri terbaru berjudul Cari Aku Di Syurga yang bakal disiarkan mulai 6 Mei 2019 di slot Samarinda TV3. Drama 15 episod arahan Shahrulezad Mohamedin dan skrip oleh Nurul Halawati.

Cerita Cari Aku Di Syurga kini telah menjadi trending di media sosial bila pelakon Janna Nick membawa watak yang seorang isteri derhaka kepada suaminya di dalam cerita tersebut. Janisa Jalil atau nama sebenarnya Haqeem Hermy merupakan pelakon baru dari Malaysia. Aku tak cinta full episod camelia full episod cari aku di syurga full episod.

Pelakon berusia 22 tahun ini mempunyai darah kacukan Melayu-cina dan berasal dari Sungai Petani Kedah. Diiktiraf sebagai Pelakon Lelaki Terbaik Telenovela di Anugerah Telenovela 2018. Eira Syazira sebagai Marlia.

Lisa seorang gadis bandar yang cantik. Drama ini memulakan tayangan perdana di slot Samarinda TV3 dari 6 Mei 2019 hingga 3 Jun 2019 sepanjang bulan Ramadhan menggantikan Voice Note1. Tonton siri Drama Cari Aku Di Syurga - Episod 1 dengan sarikata yang dibintangi oleh Aeril Zafrel Hun Haqeem Muaz Fitri dan Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda di VIU.

Drama ini dapat sambutan daripada penonton apabila setiap episod yang ditayangkan akan membuat penonton beremosi. Kedua-dua watak ini menyimpan perasaan cinta terhadap watak utama atau hero. Rasanya ni pertama kali depa bergandingan.

Tonton Cari Aku Di Syurga. Ellie Suriati sebagai Datuk Paduka Halimaton. Pelakon dan watak drama cari aku di syurga samarinda tv3.

Aeril dan Wawa ditemui semasa majlis pelancaran Muslim Bukhari di Pusat Konvensyen Shah Alam Convention Center SACC Shah Alam pada Sabtu. Instagram missmimilana Twitter missmimilana Drama Lakonan Popular. Drama 15 episod arahan Shahrulezad Mohamedin dan skrip oleh Nurul Halawati.

Drama Cari Aku Di Syurga buka mata peminat. Manakala drama lakonannya Hidayahmu Ramadan merangkul Drama Rantaian Terbaik di Anugerah Skrin 2015. Cari Aku Di Syurga.

Namanya kini mula mendapat perhatian orang ramai apabila membuat penampilan pertama lakonannya dalam drama Cari Aku Di Syurga. Syurgamu Ramadhan ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2010 arahan Shahrulezad Mohameddin yang bersiaran di Slot Samarinda TV3 dari 10 Ogos 2010 hingga 8 September 2010. Drama Cari Aku Di Syurga TV3 Nantikan drama bersiri Cari Aku Di Syurga yang menampilkan gandingan Ariel Zafrel Janna Nick dan Mimi Lana.

Cari Aku Di Syurga - Episod 18. PELAKONAriel ZafrelJanna NickMimi LanaDuerra. Nantikan drama bersiri Cari Aku Di Syurga yang menampilkan gandingan Ariel Zafrel Janna Nick dan Mimi LanaDrama 15 episod arahan Shahrulezad Mohamedin dan skrip oleh Nurul HalawatiBakal menemui penonton di slot Samarinda TV3 bermula 6 Mei 2019setiap Isnin hingga Khamis jam 10 malam.

Cari Aku Di Syurga yang bersiaran menerusi slot Samarinda di TV3 setiap Isnin hingga Khamis jam 1000 malam turut dibarisi pelakon terkenal lain seperti Janna Nick Maria Farida dan ramai lagi. Syakila Vs Mira. Bakal trending tak drama ni nanti.

Watak antagonis Syakila gadis kampung manis bertudung yang dilakonkan Faye Kusairi dalam 7 Hari Mencintaiku seakan-akan sama dengan watak Mira yang dilakonkan oleh Mimi Lana dalam Cari Aku di Syurga. Berikut kami kongiskan senarai 5 astro ria drama yang telah menjadi trending di media sosial. Ariel Zafrel Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda Dalimawati Maria.

Cari Aku Di Syurga sebuah siri drama televisyen Malaysia 2019 arahan Shahrulezad Mohameddin dibintangi oleh Aeril Zafrel Janna Nick Mimi Lana dan Duerra Mitilda. Bekas graduan Kolej Universiti Poly-Tech Mara Kuala Lumpur KUPTM ini kemudiannya dibesarkan di Kuching Sarawak. Mendirikan rumah tangga dengan pelakon Wawa Zainal pada 2013 diserikan kehadiran dua cahaya mata Ahmad Fakhruddin Attar 6 dan Hayla Maghfiratul.

Pelakon Dan Model Wanita Malaysia Pengasas blancbyml Media Sosial. Ungku Ismail Aziz sebagai Yassin. Cari Aku Di Syurga ialah sebuah siri drama televisyen Malaysia 2019 arahan Shahrulezad Mohameddin dibintangi oleh Aeril Zafrel Janna Nick Mimi Lana dan Duerra Mitilda.

Namun apa yang membezakan kedua-dua. Categories posts tagged cari aku di syurga. Hun Haqeem membawakan watak Ariff dalam drama Cari Aku Di Syurga.

Anas dan lisa merupakan pasangan kekasih yang saling mencintai di antara satu sama lain walaupun mereka datang daripada dua latar. Bukan sahaja itu cerita rantaian ini telah. Aeril Zafrel Hun Haqeem Muaz Fitri Janna Nick Mimi Lana Duerra Mitilda.


B O Y 에 있는 Nana Chongsawat님의 핀 한국 배우 연예인 효


Pin On Korean Actors


Pin On Mv10fakta


Pelakon Adam Lee Yang Handsome Adam Lee Handsome Lee


Image About Fashion In Ahn Hyoseop By M A D Z Ahn Hyo Seop Korean Actors Ahn Jae Hyun


Queen Of The Ring 孝 韓国 俳優 俳優


Black Shirt And Black Cap Are Korean Male Star Weapon And It Also True For Parkbogum Credit As Tags Atores Coreanos Fotografia Rosto Ator


Park Bo Gum Shows Off His Natural Charm In Milan Italy For Esquire パクボゴム 写真 俳優


Tutkunun Rengi Cari Aku Di Syurga 2019 Malezya Dizisi Kizlar Samara Babalar


Official Trailer Merry Riana Movie 2014 Film Trailer Pinterest


Kill This Love 18 Dis Cerita


Pin By Afza Cat On Catik Dan Cute Actors Cute Daddy


Official Trailer Merry Riana Movie 2014 Film Trailer Pinterest


Official Trailer Merry Riana Movie 2014 Film Trailer Pinterest


Jihyo Runningman On Instagram Milky Skin Jihyo Part 2 Songjihyo 宋智孝 송지효 Mongji Mongjihyo Running Man Running Man Korea Ji Hyo Running Man


Pin By Afza Cat On Catik Dan Cute Actors Cute Daddy


Black Shirt And Black Cap Are Korean Male Star Weapon And It Also True For Parkbogum Credit As Tags Atores Coreanos Fotografia Rosto Ator


Tahniah Azharina Timang Anak Angkat Ketiga Asalamualaikum Di Hari Cahaya Ini Bertarikh 18 October 2017 Lahirnya Anak Ke 3 Ku King Redha Azharin Azhar


Dibesarkan Di Rumah Anak Yatim Membuatkan Hubungan Asing Mereka Menja Poetry Poetry Amreading Books Wattpad Wattpad Anak

Related : pelakon cari aku di syurga.